BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 16, 2009

FIRINDA SEBZELI SOSISLI MAKARNA TARIFI

Merhabalar ,
biraz dunden bahsetmek istiyorum , sabah 5.45'te ise gidiyorum ve 8.30'da eve donuyorum yani 2-3saat kadar calisiyorum , eve kostur kostur gelip guzel bebegimi kahvalti hazirliyim yedirme fasli ardindan saat 10'dada Playcentre yani oyun grubuna gittik , buarada bulasiklar, bulasik makinasini bosaltma islemi
aksama hangi yemek yapilicak malzemeleri organizasyon,bir yandanda kurumus camasirlari topla derken oyun grubumuna kostur kostur gittik , Dilos oyun grubunu ve arkadaslariyla harika zaman gecirdi , nasil mi arkadalarini yuzunu firca ile pembeye boyadi , ustunu su havuz ile oynarken islatmaya , kum bahcesinde kumlarin tadina bakarak tabiiki ...haa bu arada ben kizimin yaramazliklarina sakin ne kadar durmaya calissamda diger annelerin saka konusu olaraktan gecirdik , 12'ye yakin evimize donucek iken ne gorelim tekerlek havasi inmis haydii birde benzin istasyonunda durup hava basmaya calistim fakat bir turlu o pompa aleti nasil calisiyor cozmeye calisir iken benzin istesyonun icinde kasada duran gorevlinin icin icin bana kikirdadigini hissettim ama olsun pes etmeden devam ettim , oh nihayet bitmisti eve geelbildik sagsaglim .
derken Dilosumun uykusu geldi onu ogle uykusuna yatirtim ve bende diger islerime dondum ,
aksam yemegi yapmaya firsatim oldu , fakat cok basit bir tarifti .
Bu tarifi kosusturmasi olan ve zamani olmayanlara tafsiye ediyorum .
sevgiler

0 comments: