BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 9, 2009

Hakkimda


Merhabalar ,
hayat buyuk bir kosusturma seklinde devam ederken , bu yogunlugun icinde bende blog'um ile benim kosusturmami sizlere ile paylasmak istedim.
Ben Turkiyem'den cok zakta YeniZellanda'da yasiyorum, 14 aylik bir kizim var adi Deelai (aslinda Dilay turkce fakat yurdisinda bizim turk isimlerimizin soylesi onlara zor geliyor ve telaffuzlar bir ana baska isim haline geliyorlar , kendimden cok iyi bildigim icin , bu yuzden biricik kizimin basina ayni seyler gelmesin ismini dogru soylesinler diye yazilisini degistirdik.)
neyse kosturmaca dedik bir yandanda lafi uzatiyorum , burda gunluk yasamimizdan basina gelen seyleri paylasmaya calisicagim , umarim sizlerde kosusturmanizi benimle paylasirsiniz .
Sevgiler
Yesim

0 comments: